ایـ ـوان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ایـ ـوان


سپاهان درب
قراردادهای سفید امضا پدیده شوم جامعه کارگری
موانع مرخصی ۹ ماهه زایمان زنان برطرف شد
ایران قیمت نفت صادراتی را کاهش داد

۲۸۳ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

وزیر خارجه مصر فردا (چهارشنبه) در سفری رسمی به عراق می‌رود تا روابط دوجانبه میان بغداد و قاهره و پرونده‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین پرونده مبارزه با تروریسم و رادیکالیسم را مورد بررسی قرار دهد.

منابع رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه سرباز صهیونیستی در حمله یک فلسطینی با خودرو خبردادند.

نخست‎وزیر عراق «شکست‎خوردگان» و همه کسانی که از پیروزی در موصل عصبانی هستند را «فتنه‎انگیز» خوانده و آنها را به «کاسبان جنگ» تشبیه کرد.

یک سناتور استرالیایی و دومین عضو حزب سبز استرالیا به دلیل دو تابعیتی بودن استعفا کرد.

وزیر مشاور امارات در امور خارجه این کشور اعلام کرد، هرگونه راه حل سیاسی درباره قطر باید با اقدامات نظارتی و تضمین شده صورت بگیرد.

بر اساس اعلام وزیر نفت هند، این کشور به دلیل رفتار ایران در کاهش مدت‌ زمان پرداخت پول نفت از ۳ ماه به ۲ ماه، خرید نفت از ایران را کاهش می‌دهد.

رئیس‌جمهوری سودان امروز (سه‌شنبه) مذاکراتی با پادشاه عربستان داشت.

سیستم آمادگی جسمانی روحی پیلاتز متشکل از ورز‌ش‌هایی است که تمرکز روی پیشرفت انعطاف و قدرت در تمام اندام‌های بدن دارند، بدون اینکه عضلات را حجیم کند یا آنها را از بین ببرد. این روش تمرینی از حرکات کنترل شده‌ای تشکیل شده که بین بدن و مغز هارمونی فیزیکی ایجاد کرده و توانایی بدن افراد را در هر سن بالا می‌برد. روش پیلاتس همانند یوگا در مجموع به دنبال افزایش قدرت، انعطاف‌پذیری و کنترل بدن است.

افزایش سرمایه شرکت های بزرگ آمریکایی در خارج از مرزهای ایالات متحده، حاکی از آن است که سرسام آور بودن نرخ مالیات، در حال خروج سرمایه از آمریکا است.

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی امروز پنجشنبه با «الکساندر لاورنتیف» نماینده رئیس جمهوری روسیه در مذاکرات سوری، دیدار و گفتگو کرد.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/