ایـ ـوان

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت ایـ ـوان


سپاهان درب
قراردادهای سفید امضا پدیده شوم جامعه کارگری
موانع مرخصی ۹ ماهه زایمان زنان برطرف شد
ایران قیمت نفت صادراتی را کاهش داد

۱۵۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس باتاکید بر اینکه فقر و بیکاری یکی از مولفه های مهم در قراردادهای سفید امضا است،گفت: مقابله و برخورد با قراردادهای سفید امضاء از وظایف وزارت تعاون است.

معاون امور زنان رئیس جمهور خبر از رفع موانع اجرای قوانین مربوط به کاهش ساعت کار زنان شاغل و همچنین مرخصی ۹ماهه زایمان داد.

دو منبع آگاه به رویترز گزارش دادند که صادرات نفت ایران به چین در ماه آگوست پس از این‌که این کشور قیمت‌های خود را کاهش داد، به بالاترین میزان ۱۱ ماهه خود می‌رسد.

مرکز حقوق بشر بحرینی از ادامه اقدامات ظالمانه رژیم بحرین ضد آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان این کشور خبر داد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه امیدوار است که دایره اقدامات متقابل با آمریکا متوقف شود.

6 ماه از گم شدن پسر۱۰ساله می گذرد/ صدور کیفرخواست دایر بر قتل عمد برای متهم پرونده بنیتا/ نجات مرد اصفهانی از اسارتگاه گروگانگیران/ جزئیات جدید از قتل ٢ نوجوان در گلستان/ ریزش چاه جان 3 نفر را گرفت/ قاتل سیاهپوش/ نزاع مرگبار در یکشنبه‌بازار میدان خراسان/ ناپدید شدن مرد زندانی بعد از آزادی/ تصادف زنجیره‌ای مرگبار در بزرگراه همت

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان با بیان اینکه پیش فروش خودرو توسط شرکت‌های فاقد نمایندگی رسمی غیرقانونی است، اعلام کرد: در همین راستا پیش‌فروش خودروی اپل از طریق شرکت ساپرا موتور غیرقانونی است.

در جریان رقابت‌های بین المللی دوستانه، لیورپول 3 بر یک بیلبائو را شکست داد. روبرتو فیرمینو، وودبورن و دومینیک سولانکه سه گل لیورپول را به ثمر رساندند و ایناکی ویلیام تک گل بیلبائو را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید.

جلیقه‌های پولیوری مخصوصاً در فصل زمستان طرفداران خاص خود را دارد. لباسی است که شما را بسیار خوش پوش جلوه می‌دهد. با دیدن این ویدئو با نحوه درست انتخاب و پوشیدن آنها بیشتر آشنا شوید.

در رقابت های لیگ فوتبال فرانسه - لوشامپیونا - موناکو 3 بر 2 تولوز را شکست داد. جمرسون، رادامل فالکائو و کمیل گلیک سه گل موناکو و زین الدین ماچاچ و اندی دلورت دو گل تولوز را به ثمر رساندند. خلاصه این بازی را در «تابناک» می‌بینید.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/